مقاله استراتژی بازار تحول آفرین: چگونه دیجیتال سازی باعث ایجاد تغییرات ناگهانی در بازارهای پایدار و استراتژی ها می شود (2018 امرالد)

عنوان فارسی مقاله استراتژی بازار تحول آفرین: چگونه دیجیتال سازی باعث ایجاد تغییرات ناگهانی در بازارهای پایدار و استراتژی ها می شود
عنوان انگلیسی مقاله Disrupting market strategy: How digitalization is causing upheaval to established markets and strategies
فهرست مطالب قدرت شرکت های نوپا فناورانه

مدلی استراتژیک برای آینده

بخشی از متن مقاله انگلیسی Digital disruption and technological breakthroughs are upending industries and marketplaces around the world. It is no longer the case that executives can ignore or refute the transformative power of the digital world on business or strategy. Those that adopt digital technology are granted a tactical advantage over their competitors. Yet it is a significant hurdle for any organization to attempt to alter business strategy to adopt new technology and processes. Increasing this problem is the speed at which digital technology develops, meaning organizations that are slow to adopt new technologies can be left behind quickly. Streamlining of processes and a flexible approach to technological adoption is key to maintaining a strategic advantage.
ترجمه بخشی از متن مقاله

تحول آفرینی دیجیتالی و پیشرفت های فناورانه در حال افزایش صنایع و بازارگاه ها در اطراف دنیا هستند. مدتی زیادی نیست که مدیران نمی توانند قدرت قابل تغییر دنیای دیجیتالی را در کسب و کار یا استراتژی رد کنند یا نادیده بگیرند. کسانی که فناوری دیجیتالی را پذیرفته اند برتری ماهرانه ای نسبت به رقیبان خود دارند. با این وجود سعی بر تغییر استراتژی کسب و کار به منظور پذیرش فرآیندها و تکنولوژی های جدید، برای هر سازمانی مشکل قابل توجهی می باشد. با ارتقاء و پیشرفت فناوری بر مشکلات نیز افزوده می شود، به عبارت دیگر سازمانی هایی که با سرعت کمتری خود را با فناوری های جدید وفق می دهند، عقب می مانند. سادگی فرآیندها و رویکردی انعطاف پذیر به منظور وفق پذیری با فناوری، راه حلی برای محافظت از مزیت استراتژیک می باشد.

سال انتشار 2018
ناشر امرالد
مجله  جهت استراتژیک – Strategic Direction
کلمات کلیدی  نوآوری، آی بی ام، رقابت، توسعه استراتژی، استراتژی دیجیتالی، اختلال در فناوری
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 3
تعداد صفحات ترجمه مقاله 3
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت استراتژیک، بازاریابی و مدیریت فناوری اطلاعات
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید