مقاله مدل سازی وفاداری به مقصد در گردشگری جهانی (2015 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله مدل سازی وفاداری به مقصد در گردشگری جهانی
عنوان انگلیسی مقاله Destination loyalty modeling of the global tourism
فهرست مطالب چکیده

1- مقدمه

2- مرور بر ادبیات و فرضیه های تحقیق

1-2 وفاداری به مقصد

2-2 وجهه مقصد

3-2 رضایتمندی از مقصد

4-2 تجربه مشتری

3- روش

1-3 سنجش ها

2-3 جمع آوری داده ها

4-نتایج تجربی

1-4 تناسب مدل کلی

2-4 تناسب مدل سنجش

3-4 تناسب مدل ساختاری

4-4 تحلیل تطبیقی کیفی مجموعه فازی

5- بحث و مفاهیم

1-5 نتایج و محدودیت های تحقیق

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

This study examines the antecedents of destination loyalty and its relation to destination image, consumer travel experience, and destination satisfaction in the tourism context. This study raises important questions concerning how destination image, consumer travel experience, and destination satisfaction affect destination loyalty. This research attempts to identify three key antecedents of loyalty in the tourism context. The study empirically tests predicted relationships by using personal interview data from 475 foreign tourists. The conceptual model investigates the relevant relationships among the research constructs by using fuzzy-set Qualitative Comparative Analysis (fsQCA) and structural equation modeling (SEM) approach. Findings from the research sample support the argument that destination image, consumer travel experience, destination satisfaction are the key determinants of destination loyalty. Furthermore, destination image and consumer travel experience influence destination satisfaction. The study also discusses theoretical and managerial implications of research findings for marketing the tourism products globally.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

این مقاله به بررسی عوامل موثر بر وفاداری به مقصد و رابطه آن با وجهه مقصد، تجربه سفر مشتری و رضایتمندی از سفر در زمینه گردشگری می پردازد. این مقاله مسائل مهمی درباره نحوه اثرگذاری وجهه مقصد، تجربه سفر مشتری و رضایتمندی از سفر بر وفاداری به مقصد مطرح می کند. این تحقیق بر آن است تا سه عامل وفاداری را در زمینه گردشگری بررسی کند. این مقاله به طور تجربی روابط را با استفاده از داده های مصاحبه فردی پیش بینی نمود که از بین 475 گردشگر خارجی بود. مدل مفهومی به بررسی روابط مرتبط بین ساختارهای تحقیق با استفاده از تحلیل تطبیقی کیفی مجموعه فازی و مدل سازی رابطه ساختاری می پردازد. یافته های نمونه تحقیق از این بحث پشتیبانی می کنند که وجهه مقصد، تجربه سفر مصرف کننده و رضایتمندی از مقصد عوامل مهم وفاداری به مقصد به شمار می روند. به علاوه، وجهه مقصد و تجربه سفر مشتری بر رضایتمندی از مقصد تاثیر می گذارد. این مقاله همچنین به بحث مفاهیم نظری و مدیریتی یافته های تحقیق به ازای جهانی نمودن محصولات گردش گری و بازاریابی می پردازد.

سال انتشار 2015
ناشر الزویر
مجله  مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research
کلمات کلیدی  وفاداری به مقصد، وجهه مقصد، تجربه سفر مشتری ، رضایتمندی از سفر، گردشگری
 صفحات مقاله انگلیسی 7
صفحات ترجمه مقاله 15
مناسب برای رشته  مدیریت، گردشگری و توریسم
مناسب برای گرایش مدیریت گردشگری، بازاریابی، بازاریابی بین المللی و مدیریت کسب و کار
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید