مقاله انگلیسی لوگو های متحرک در ارتباطات بازاریابی سیار (2016 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله لوگو های متحرک در ارتباطات بازاریابی سیار: نقش آگهی ها و مسیرهای حرکت لوگو
عنوان انگلیسی مقاله  Animated logos in mobile marketing communications: The roles of logo movement directions and trajectories
نمونه ترجمه کامپیوتری 1. مقدمه

هنگامی که ما خوشحال هستیم، هنگامی که ما خوشحال می شویم، سلاح هایمان را به سمت آسمان می بریم: یک علامت جهانی است که احساسات بسیار مثبتی را تجربه می کنیم. همه چیزهایی که در هوا مشخص می شود، ترجیح می دهند، از نظر استعاری، به آنچه اشاره دارند، به سمت پایین حرکت کنند. به همین دلیل است که اعتقاد بر این است که رفتن به پایین باعث ایجاد احساس افسردگی نمی شود. نگاهی به ساعتهای ساعت در آگهی ها: دست ها همیشه در حدود 10 تا 2 هستند، زیرا لبخند ظریفانه آنها را طراحی می کند. اگر چه در شش سی و چهارشنبه به نظر می رسید همانطور که در مسیرها بود: به نظر میرسید که مردم چیزی مثبت را به شیوهی نمایشی ترجیح میدهند، نه با سرعت کمتری، چون وقتی با چیزی مثبت روبهرو هستیم، همه اینها را میخواهیم و اکنون میخواهیم! از یک نرخ بهره در یکی از سرمایه گذاری های خود بپرسید: آیا ترجیح می دهید آن را به سرعت یا به آرامی افزایش دهید؟ در این مقاله ما با ارتباطات بازاریابی ارتباط برقرار می کنیم و سعی می کنیم این مفاهیم را به طراحی آرم شرکت های متحرک اعمال کنیم. ما این کار را در یک محیط بازاریابی تلفن همراه انجام می دهیم، که در آن انیمیشن و حرکات کوتاه با استفاده از فرمت تبادل گرافیکی (GIF)، یک تکنولوژی گسترده برای تبلیغات الکترونیکی، مجاز است.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

1.Introduction

When we are happy, when we rejoice, we move our arms toward the sky: it’s a universal sign when we are experiencing a very positive emotion. Everything which points up in the air seems preferable, metaphorically speaking, to what points downwards. That is why it is difficult to believe that going down does not bring a feeling of depression with it. Look at watch or clock images in advertisements: the hands are always at ten to two, because that projects a subtle smile. What would it seem if they were pointing at six thirty? The same with trajectories: people seem to prefer something positive increasing in an exponential way, rather than with a slower pace because, when we deal with something positive, we want it all and we want it now! Think of an interest rate on one of your investments: would you prefer it increasing in a fast or in a slow way? In this paper we deal with marketing communications and try to apply these concepts to the design of animated company logos. We do this in a mobile marketing environment, where animation and short movements are allowed by the Graphics Interchange Format (GIF), a widespread technology applied to electronic advertising.

سال انتشار 2016
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  مجله تحقیقات بازاریابی – Journal of Business Research
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی   آرم های متحرک، قدرت شرکت، نوآوری سازمانی، جهت حرکت لوگو، مسیرهای لوگو، ارتباطات بازاریابی سیار
صفحات مقاله انگلیسی 10
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش  بازاریابی
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید