مقاله THE VIEWER: تحلیل تاثیر آنلاین و آفلاین مدیر گفتگوی اختصاصی در اتاق خبر رسانه پخش برنامه عمومی (2015 سیج)

عنوان فارسی مقاله THE VIEWER: تحلیل تاثیر آنلاین و آفلاین مدیر گفتگوی اختصاصی در اتاق خبر رسانه پخش برنامه عمومی
عنوان انگلیسی مقاله @THEVIEWER: Analyzing the offline and online impact of a dedicated conversation manager in the newsroom of a public broadcaster
فهرست مطالب چکیده

مقدمه

رابطه متقابل میان شنونده توئیت کننده و حوزه روزنامه نگارانه

طرح تحقیق

مصاحبات و مشاهدات شرکت کننده در اتاق خبر

تحلیل شبکه و کاربر مذاکرات توئیتر در برنامه

انتصاب مدیر مذاکرات و تأثیر او روی مذاکرات توئیتر

تغییرات نسبی در فعالیت معاشرتی کاربر

تغییرات نسبی در فعالیت وارد شوند کاربر

ادراکات روزنامه نگارها در مورد ساختار شبکه و کاربران آن

درونی کردن مستمع توئیت کننده و اثر آن روی ممارست های روزنامه نگارانه

نتیجه گیری و بحث

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

This study is built around the appointment of a dedicated “conversation manager” at the Flemish public broadcaster VRT. We focus on (1) the impact of the conversation manager on Twitter activity of the viewers and (2) the impact of the tweeting audience in the newsroom. Our framework combines journalistic as well as social media logics in Bourdieu’s field framework, for which we combine Twitter data and newsroom inquiry. The network analysis of Twitter activity shows the impact of the conversation manager, although his activities are primarily guided by traditional journalistic values. In turn, the tweeting audience impacts newsroom practices, predominantly as an indicator of audience appreciation. To conclude, social media data further complicate the definition and understanding of “the public.”

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

این مطالعه در رابطه با انتصاب مدیر مکالمات اختصاصی در رسانه پخش برنامه عمومی فلاندرز، یعنی VRT انجام شده است. ما روی دو مورد تأکید داریم: (1) تأثیر مدیر مذاکرات (گفتگو) روی فعالیت Twitter بینندگان و (2) تأثیر توئیت کردن شنوندگان در اتاق خبر. چارچوب ما روزنامه نگاری و همچنین منطق رسانه اجتماعی در چارچوب حوزه کاری Bourdieu است که در آن ما داده های توئیتر و تحقیقات اتاق خبر را با هم تلفیق می کنیم. تحلیل شبکه فعالیت توئیتر تأثیر مدیر گفتگو را نشان می دهد، گرچه فعالیت های این فرد عمدتاً بواسطه ی ارزش های روزنامه نگاری سنتی جهت دهی می شوند. شنونده توئیت کننده نیز به نوبه خود، که غالباً به عنون شاخص قدردانی از شنونده در نظر گرفته می شود، روی کارهای اتاق خبر تأثیر می گذارد. در نتیجه، داده های رسانه اجتماعی تعریف درکی از “عمومی” را به مسأله ای بغرنج تبدیل می کنند.

سال انتشار 2015
ناشر سیج
مجله  رسانه های جدید و جامعه – new media & society
کلمات کلیدی   شنونده، نظریه میدانی، روزنامه نگاری، منطق رسانه، تحلیل شبکه، تلویزیون، توئیتر
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 18
تعداد صفحات ترجمه مقاله 24
مناسب برای رشته علوم ارتباطات اجتماعی
مناسب برای گرایش روابط عمومی
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته علوم ارتباطات اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید