مقاله یک مدل نوین برای فرايندهای کسب و کار الكترونيک و دولت الکترونیک در رسانه های اجتماعی (2013 الزویر)

عنوان فارسی مقاله یک مدل نوین برای فرايندهای کسب و کار الكترونيک و دولت الکترونیک در رسانه های اجتماعی
عنوان انگلیسی مقاله A Novel Model for E-Business and E-Government Processes on Social Media
فهرست مطالب چکیده

1. مقدمه

2. موجوديت‌هاي مورد استفاده

3. معماری عمومی

4. به دست آوردن پارامترها

4.1. معماری کلی از ماژول های نرم افزار

4.2 . طبقه بندی كاراكتر ویروسی پیام (ماژول نرم افزاري 1)

4.2.1. معماری

4.2.2. نمونه‌ي كاربردي

4.3. توصیف ويژگي‌هاي پیام از دیدگاه کاربران (ماژول نرم‌افزاري 2)

4.4. تعیین گروه هدفي از كاربران (ماژول نرم افزاري 3)

4.5. تعیین کاربر (PU):

4.6. استفاده از PU و PM در یک دولت الکترونیکی به عنوان یک مکانیسم بازخورد

5 . مطالعه‌ي موردي – داده‌هاي مفيد براي فاريند دولت الكترونيك # = {“ACTA}

5.1 . تعيين پارامترهاي PM و PU . تفسير

6. نتیجه گیری

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

The global digital economy tends to grow up through the adoption of key technologies, mobility, cloud computing, data mining, artificial intelligence or the extension of social environments. These influences turns up the economy and give rise to new tendencies for obtaining the value. The e-business and e-government strategy is not an easy to organize, although in terms of a fundamental strategy of e-business will be led by the super-expansion of the market. For this reason, the aim of this study is to demonstrate the implications that social media has in the development of electronic business (e-business) and to provide, through a mode, a viable solution to companies or even Governments. We defined a formal setting and have proposed a suite of software architectures with which we can obtain data entry in e-Governance models, that are exemplified in a case study.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

گرایش اقتصاد دیجیتال جهانی به اين سمت است كه از طریق اتخاذ فن آوری های کلیدی، تحرک، محاسبات ابری، داده کاوی، هوش مصنوعی و یا گسترش محیط های اجتماعی رشد نمايد. چرخش این تاثیرات به اقتصاد موجب گرایش جدیدی برای کسب ارزش است. سازماندهی کسب وکار الکترونیکی و استراتژی دولت الکترونیک آسان نیست، هرچند استراتژي اساسي كسب و كار الكترونيكي، توسط گسترش فوق العاده بازار هدايت خواهد شد. به همین دلیل، هدف از این مطالعه، نشان دادن مفاهیم رسانه های اجتماعی در توسعه کسب وکار الکترونیکی (كسب و كار الکترونیک) و ارائه‌ي یک راه حل مناسب (از طريق يك حالت) برای شرکت ها یا حتی دولت ها مي‌باشد. ما یک محیط رسمی تعريف کردیم و مجموعه ای از معماري‌هاي نرم‌افزاري را ارائه كرديم كه از آنها مي‌توانيم برای ورود اطلاعات در مدل‌های دولت الکترونیک استفاده كنيم .این موارد در يك مطالعه‌ي موردي با مثال توضيح داده مي‌شوند.

سال انتشار 2013
ناشر الزویر
مجله  پروسه اقتصادی و مالی – Procedia Economics and Finance
کلمات کلیدی  کسب و کار الکترونیکی، دولت الکترونیکی، مدلسازی
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 10
تعداد صفحات ترجمه مقاله 15
مناسب برای رشته مدیریت، علوم اقتصادی و فناوری اطلاعات
مناسب برای گرایش مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، مدیریت کسب و کار، مدیریت سیستم های اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید