مقاله انگلیسی تاثیر هوش هیجانی در قضاوت حسابرس (2017 وایلی)

 

 

عنوان فارسی مقاله تاثیر هوش هیجانی در قضاوت حسابرس
عنوان انگلیسی مقاله The impact of emotional intelligence on auditor judgment
نمونه ترجمه کامپیوتری 1. مقدمه

تغییرات اخیر در فرایندهای تنظیم و حسابرسی که نیازمند اشکال جدید و متفاوتی از قضاوت حسابرس هستند (انجمن بین المللی حسابرسی و تضمین استانداردها (IAASB)، 2009) اهمیت شناسایی و درک عناصر غیر قابل بررسی که بر کیفیت حسابرسی تأثیر می گذارند، مانند تأثیر بین فردی (Trotman ، 2011). احساسات ممکن است با سایر متغیرها ارتباط برقرار کند تا بر تصمیمات و تصمیمات حسابرسان تاثیر بگذارد. این مطالعه هوش هیجانی (EI)، توانایی درک و مدیریت احساسات خود و دیگران را به عنوان عامل کلیدی در مقابله با فشار در یک زمینه حسابرسی بررسی می کند. به طور خاص، ما تحقیق قبلی را با بررسی اثر تعدیل کننده EI بر قضاوت حسابرسان در یک مورد فرضی که در آن یک حسابرس تحت فشارهای داخلی و خارجی قرار دارد، گسترش می دهد. Mayer و Salovey (1997، ص 10) EI را “توانایی احساس و بیان احساسات، جذب احساسات در فکر، درک و دلایل با احساسات و تنظیم احساسات در خود و دیگران” می نامند. “قضاوت های حسابرسان ممکن است تحت تأثیر منفی قرار گیرد توسط اثرات بین فردی (پاسخ های احساسی ناشی از تعامل بین حسابرسان و مشتریان). تحقیقات پیشین نشان می دهد که EI نشان دهنده عملکرد شغلی است و نقش مهمی در کاهش استرس شغلی ایفا می کند (Nikolaou & Tsaousis، 2002). Akers و Porter (2003، ص 65) بیان می کنند که “مهارت های EI برای موفقیت حرفه حسابداری بسیار مهم است.” بنابراین، حسابرسان برای شناسایی و مدیریت واکنش عاطفی خود در هنگام برخورد با مشتریان (Bhattacharjee، Moreno، & رایلی، 2012). علاوه بر این، Cianci و Bierstaker (2009) تأیید نیاز به حسابرسان برای مدیریت احساسات خود را نشان می دهند و پیشنهاد می کنند که تحقیقات آینده به بررسی شیوه هایی که حسابرسان می توانند برای مدیریت احساسات خود آموزش ببینند. فشارهای مربوط به شغلی نقش مهمی در حرفه حسابداری بازی می کنند. تحقیقات پیشین نشان می دهد که هر دو فشار زمان بودجه (به عنوان مثال، Coram، Ng و Woodliff، 2003؛ 2004؛ McNair، 1991) و فشار مشتری (مثلا Hackenbrack & Nelson، 1996؛ Moreno & Bhattacharjee، 2003) منفی قضاوت حسابرسی را تحت تاثیر قرار می دهند. نیاز به بهبود درک ما در مورد چگونگی مقابله با خطرات این فشارها مانند رفتارهای حسابرس ناکارآمد و کاهش کیفیت حسابرسی وجود دارد (Hartmann & Maas، 2010). بنابراین، یکی از اهداف این مطالعه، بررسی شکاف در ادبیات با بررسی اثر EI بر داوری حسابرس تحت فشارهای مختلف است. به طور خاص، ما تمرکز می کنیم که چگونه EI بر رابطه بین داوری حسابرس و دو شکل شایع از فشار شغلی تأثیر می گذارد: فشار بودجه زمان (فشار داخلی) و فشار مشتری (فشار خارجی). با توجه به نگرانی گسترده در سال های اخیر در مورد اقدامات حسابداری مشکوک و رفتارهای حسابرسی ناکارآمد در چین، لیو و ژانگ (2008) استدلال کردند که فشار زمان در زمینه حسابرسی عامل فزایندهای محسوب می شود که تحقیقات بیشتری را ضروری می سازد. حسابرسان چینی ممکن است به دلیل فشارهای بالای افراد به عنوان سرپرست با توجه به سطح بالای قدرت در چین، حساس باشند (Hofstede، 1993؛ Zhuang، Thomas، & Miller، 2005). بنابراین، ما یک آزمایش با استفاده از 173 کارمند و ارشد انجام دادیم حسابرسانی که در شرکت های حسابرسی در چین مشغول تحقیق در مورد سوالات تحقیقاتی خود هستند. این گروه شرکت کننده، بررسی عوامل موثر بر رفتارهای حسابرس ناکارآمد و EI را به عنوان یک نظارت احتمالی که می تواند چنین رفتارهایی را برای بهبود کیفیت حسابرسی کاهش دهد، تسهیل می کند.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

1.Introduction

Recent changes in regulation and audit processes that require new and varying forms of auditor judgment (International Auditing and Assurance Standards Board [IAASB], 2009) underscore the importance of identifying and understanding the unobservable elements that influence audit quality, such as interpersonal affect (Trotman, 2011). Emotion may interact with other variables to influence auditors’ judgments and decisions. This study investigates emotional intelligence (EI), the ability to perceive and manage one’s own and others’ emotions, as a key factor in dealing with pressures in an audit context. Specifically, we extend prior research by investigating the moderating effect of EI on auditor judgments of a hypothetical case wherein an auditor is subject to internal and external pressures. Mayer and Salovey (1997, p. 10) define EI as “the ability to perceive and express emotion, assimilate emotion in thought, understand and reason with emotion, and regulate emotion in the self and others.” Auditors’ judgments may be negatively influenced by interpersonal affect (emotional responses arising from interactions between auditors and clients). Prior research indicates that EI is a predictor of job performance and plays a large role in relieving job stress (Nikolaou & Tsaousis, 2002). Akers and Porter (2003, p. 65) state that “EI skills are critical for the success of the accounting profession.” Therefore, it is critical for auditors to recognize and manage their affective reactions when dealing with clients (Bhattacharjee, Moreno, & Riley, 2012). Moreover, Cianci and Bierstaker (2009) acknowledge the need for auditors to manage their emotions and suggest that future research explores ways in which auditors can be trained to manage their emotions. Job‐related pressures play a significant role in the accounting profession. Prior research indicates that both time budget pressure (e.g., Coram, Ng, & Woodliff, 2003; 2004; McNair, 1991) and client pressure (e.g., Hackenbrack & Nelson, 1996; Moreno & Bhattacharjee, 2003) negatively influence audit judgment. There is a need to improve our understanding of how to mitigate the ill effects of these pressures, such as dysfunctional auditor behaviors and decreased audit quality (Hartmann & Maas, 2010). Therefore, one purpose of this study is to address a gap in the literature by investigating the effect of EI on auditor judgment under various pressures. In particular, we focus on how EI influences the relationship between auditor judgment and two prevalent forms of job pressures: time budget pressure (internal pressure) and client pressure (external pressure). Owing to widespread concern in recent years regarding suspicious accounting practices and dysfunctional audit behaviors in China, Liu and Zhang (2008) argued that time pressure in an auditing context is an increasingly important environmental factor that warrants additional research. Chinese auditors may be especially sensitive to pressures from individuals viewed as superiors due to the high degree of power distance in China (Hofstede, 1993; Zhuang, Thomas, & Miller, 2005).1 Therefore, we conducted an experiment using 173 staff and senior auditors working at auditing firms in China to investigate our research questions.2 This participant group facilitated an investigation of factors which influence dysfunctional auditor behaviors and EI as a potential moderator that can mitigate such behaviors to improve audit quality.

سال انتشار 2017
ناشر وایلی
مجله  مجله بین المللی حسابرسی – International Journal of Auditing
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  تأثیرات، قضاوت حسابرس، فشارهای حسابرسی، کیفیت حسابرسی، چین، فشار مشتری، هوش هیجانی، فشار بودجه زمانی
کلمات کلیدی انگلیسی
affect, auditor judgment, audit pressures, audit quality, China, client pressure, emotional intelligence, time budget pressure
صفحات مقاله انگلیسی 15
مناسب برای رشته روانشناسی ، حسابداری
مناسب برای گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی، حسابرسی
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته حسابداری (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید