مقاله انگلیسی مروری بر مورد کسب و کار مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت میهمان نوازی (2020 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله مروری بر مورد کسب و کار مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت میهمان نوازی
عنوان انگلیسی مقاله A review of the business case for CSR in the hospitality industry
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
نکات برجسته
خلاصه
کلید واژه ها
1. معرفی
2. پرونده تجارت CSR
3. روش شناسی
4- پرونده تجاری CSR در ادبیات مدیریت مهمان نوازی
5- شکافها و مسیرهای تحقیق آینده
6. نتیجه گیری و محدودیت
پیوست A. اطلاعات عمومی در مورد بانک اطلاعاتی MSCI
منابع
فهرست مطالب Outline
Highlights
Abstract
Keywords
1. Introduction
2. The business case for CSR
3. Methodology
4. Business case for CSR in hospitality management literature
5. Gaps and future research directions
6. Conclusions and limitations
Appendix A. General Information on MSCI Database
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

با وجود تحقیقات گسترده در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در اشکال مختلف آن در صنعت میهمان نوازی ، هیچ توافق در مورد پرونده تجارت برای ابتکار عمل CSR وجود ندارد. با استفاده از یک لنز ذینفع ، ما با بررسی تأثیر آن بر محیط ، کارمندان ، مشتریان ، جامعه و سرمایه گذاران در صنعت میهمان نوین ، تحقیق در مورد CSR و دلیل آن را مرور می کنیم. بررسی ما تجزیه و تحلیل 170 مقاله منتشر شده بین 1990 و 2017 را پوشش می دهد چارچوب مفهومی مختلف ، اقدامات و نمونه برای ارزیابی وضعیت فعلی این زمینه ، ادغام یافته ها ، شناسایی شکاف ها ، و راه های پیشنهادی برای تحقیقات آینده است. بررسی ما خواستار الف) مطالعات بیشتری است که ابتکارات CSR مخصوص مهمان نوازی را بررسی می کند تا تأثیر آن بر عملکرد شرکت ، ب) تحقیقات بیشتر با تئوری محور و ج) گسترش محتوا از نظر بخشهای مختلف صنعت و مکانهای جغرافیایی ، بررسی شود. تحت پوشش مطالعات موجود است. مسیرهای تحقیق آینده ارائه شده است.

1. مقدمه

اگرچه تعاریف CSR متفاوت است ، مفهوم سازی به طور کلی پذیرفته شده ای که فعالیت های شرکت ها مسئولیت هایی را در اختیار ذینفعان فراتر از مالکان ، مانند کارمندان ، مشتریان ، دولت و جامعه به طور کلی قرار می دهد ، وجود دارد (کارول و شبانا ، 2010). در کنار فعالیتهای اقتصادی ، شرکتهای بزرگ معمولاً فعالیتهای اجتماعی و زیست محیطی و تأثیر آنها را در گزارشهای سالانه به سهامداران گزارش می دهند. در صنعت میهمان نوازی ، چندین شیوه CSR معمول شده است ، مانند ساختمان سبز ، کاهش زباله و آلودگی ، و توسعه کارکنان و همچنین ایجاد روابط جامعه با ارائه کمک به خصوص در مواقع نیاز (به عنوان مثال ، هولکومب و همکاران ، 2007) .

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

Despite prolific research on corporate social responsibility (CSR) in its various forms in the hospitality industry, there is no consensus regarding the business case for CSR initiatives. Using a stakeholder lens, we review the research on CSR and its rationale by analyzing its impact on the environment, employees, customers, community, and investors in the hospitality industry. Our review analyzes 170 articles published between 1990 and 2017 covering different conceptual frameworks, measures, and samples to evaluate the current state of the field, integrate findings, identify gaps, and suggest avenues for future research. Our review calls for a) more studies that examine hospitality-specific CSR initiatives to examine impact on firm performance, b) greater theory-driven research, and c) expansion of contexts both in terms of different sectors of the industry and geographical locations, than is covered by existing studies. Future research directions are provided.

1.Introduction

Although definitions of CSR differ, a generally accepted conceptualization that corporate activities confer responsibilities that extend towards stakeholders beyond owners, such as employees, customers, the government, and the community at large, exists (Carroll and Shabana, 2010). Along with their economic activities, large corporations commonly report their social and environmental activities and their impact in annual reports to shareholders. Within the hospitality industry, several CSR practices have become commonplace, such as green building, waste and pollution reduction, and employee development, as well as building community relations by providing help especially in times of need (e.g., Holcomb et al., 2007).

سال انتشار 2020
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  International Journal of Hospitality Management  /  مجله بین المللی مدیریت مهمان نوازی
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  پرونده تجاری CSR
بررسی سیستماتیک
مدیریت مهمان نوازی
کلمات کلیدی انگلیسی
Business case for CSR
Systematic review
Hospitality management
صفحات مقاله انگلیسی 10
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش هتلداری، مدیریت کسب و کار
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید