مقاله انگلیسی روابط عمومی و زمینه های مشارکت (2018 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله روابط عمومی و زمینه های مشارکت: تجربه زنده کارکنان و طبیعت اساسی مشارکت کارکنان
عنوان انگلیسی مقاله Public relations and zones of engagement: Employees’ lived experiences and the fundamental nature of employee engagement
نمونه ترجمه کامپیوتری 1. مقدمه

در حالی که مشارکت کارکنان عمدتا در زمینه کسب و کار، منابع انسانی و رشته های مدیریتی مورد بررسی قرار گرفته است، تحقیقات روابط عمومی اخیرا علاقه ای به گسترش درک آن و شناخت روابط عمومی می تواند برای ارتباطات داخلی سازمان به عنوان یک مولفه پایه ای در زمینه مفید باشد. بنابراين، هدف از اين مطالعه، شناخت بهتر چگونگي درك كاركنان و مشاركت در تجربه در ارتباط با چگونگي روابط عمومي مسئوليت مديريت ارتباطات دروني، علاوه بر و در هماهنگي با مسئوليت مديريت ارتباطات خارجي، در نقش سازنده اي است كه سازمان ها تبدیل شدن به ارتباطی به دنبال روش شناسی پدیده شناسی (32 = n)، این مطالعه از مناطق معنایی به عنوان یک مبنای مفهومی (نه تفسیر ادبی) برای بررسی فرآیند مرتبط با پیچیدگی، تغییر و معنی به اشتراک گذاشتن معانی مناطق تعامل و نحوه زون معنای محصول و همچنین رانندگان تعامل، که راه جدیدی برای مفهوم تعامل کارکنان در روابط عمومی ارائه می دهند، و به درک و درک عمیق تر تبدیل می شوند. یافته های این تحقیق نشان می دهد که کارکنان تجارب خود را نسبت به دیگر مدل های روابط عمومی با مدل ابتکاری شخصی شخصی کان (1990) مقایسه می کنند. شرایط روانشناختی معنی داری و ایمنی از مدل مشارکت کارکنان اصلی به عنوان عوامل مهمی در تعریف تجارب زندگی مشترک به کار رفته در کارکنان تبدیل شده است. علاوه بر این، این مطالعه ارائه می دهد تعریف جدیدی از استقرار، که مشابه است اما منحصر به بورس تحصیلی در مورد منفی تعامل است. یافته ها چارچوبی برای محققان روابط عمومی است که برای اصلاح بیشتر درک مشارکت کارکنان و برای کارکنانی که راهبردهای روابط عمومی را در هماهنگی با متخصصان ارتباطات سازمانی و متخصصان منابع انسانی برای مخاطبان داخلی، کار می کنند، فراهم می کند. این همچنین پایه مفهومی مناطق معانی در بورس تحصیلی روابط عمومی را ارتقا می دهد.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

1.Introduction

While employee engagement has been primarily explored within the business, human resources and management disciplines, public relations research has more recently taken an interest in furthering its understanding and acknowledging how public relations can serve an organization’s internal communication as a foundational component of the field. Thus, the purpose of this study is to better understand how employees perceive and experience engagement in relation to how public relations has an internal communication management responsibility, in addition to and in coordination with its external communication management responsibility, in the constitutive role by which organizations become communicative. Following a phenomenological methodology (n = 32), this study utilized zones of meaning as a conceptual foundation (not a literal interpretation) to examine the process related to the complex, shifting and shared meaning of zones of engagement and how zones of meaning are products as well as drivers of engagement, which offer a new way to conceptualize employee engagement in public relations, shifting to a deeper comprehension and understanding. The findings show that employee experiences align more to Kahn (1990) initial personal engagement model than other public relations models. The psychological conditions of meaningfulness and safety from the original employee engagement model emerged as important factors in defining the employees’ shared-meaning lived experiences. In addition, this study offers a new definition of disengagement, which is similar but unique to the scholarship on negative engagement. The findings provide a framework for public relations scholars who work to further refine the understanding of employee engagement, and for practitioners who develop public relations strategies, in coordination with organizational communication practitioners and human resource professionals, for internal audiences. It also advances the conceptual foundation of zones of meaning in public relations scholarship.

سال انتشار 2018
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  بررسی روابط عمومی – Public Relations Review
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  روابط عمومی، تعهد شغلی، ارتباطات داخلی، مناطق تعامل، پدیده شناسی
کلمات کلیدی انگلیسی
Public relations, Employee engagement, Internal communication, Zones of engagement, Phenomenology
صفحات مقاله انگلیسی 14
مناسب برای رشته مدیریت، علوم ارتباطات اجتماعی
مناسب برای گرایش مدیریت منابع انسانی، روابط عمومی
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید