مقاله انگلیسی حساسیت مدیریت سود به نرخ تخفیف (2018 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله آیا مدیریت سود به نرخ تخفیف حساس است؟
عنوان انگلیسی مقاله Is earnings management sensitive to discount rates?
نمونه مقاله انگلیسی ۱٫ Introduction

This paper examines whether managers’ decisions to engage in income-increasing earnings management are sensitive to discount rates. Rational managers are expected to pursue and favor strategies that maximize their own gains, even at the expense of other stakeholders (Jensen & Meckling, 1976). Financial reporting provides one way to serve self-interests, particularly when information asymmetry exists between users and providers of the reports. Managers can take accounting or real economic actions to manage short-term performance and, consequently, serve self-interests e.g. by triggering earnings-based performance compensation (Gaver, Gaver, & Austin, 1995; Healy, 1985; Holthausen, Larcker, & Sloan, 1995; Watts & Zimmerman, 1986) to meet capital market expectations (Eames, 1998) or prior to IPOs (Teoh, Welch, & Wong, 1998). There is considerable empirical evidence showing that managerial self-interests affect their decision horizon. For example, CEOs respond to personal earnings-based incentives by engaging in short-term performance-enhancing activities, rather than long-term value creation that would benefit shareholders (Bergstresser & Philippon, 2006; Dechow & Sloan, 1991). Similarly, shorter expected CEO tenure has been associated with higher agency costs, lower earnings quality, and greater probability of information-based trading, providing evidence that shorter decision horizons motivate managers to invest in projects with quicker payback (Antia, Pantzalis, & Park, 2010; Gopalan, Milbourn, Song, & Thakor, 2014). The purpose of this paper is to examine whether discount rates affect rational managers’ decisions to manage earnings for a given decision horizon. To increase current earnings managers may exercise their discretion over accruals or real business decisions. The use of income-increasing accruals-based earnings management or real earnings management to inflate earnings is a short-horizon strategy because of two factors: 1) the reversal of discretionary accruals and real consequences of operational decisions, and 2) managers’ reputation risk. First, using accounting discretion related to income-increasing accruals in the current period constrains the ability to manage accruals in the same direction in future periods (Baber, Sok-Hyon, & Ying, 2011; Barton & Simko, 2002; DeFond & Park, 2001). That is, accruals must reverse at some point (Rangan, 1998), unless managers employ even more aggressive earnings management. Similarly, increasing earnings with real business actions is also a short-horizon strategy (Cohen & Zarowin, 2010). Earnings management by real business actions, for example via channel-stuffing increase current cash flow by bringing forward future cash flows. Second, both earnings management strategies are likely to alert analysts, auditors and the press. This increases the risk of reputation loss and labor-market disciplining and pose a threat for managers’ future net benefits (Brickley, Linck, & Coles, 1999; Davidson, Xie, Xu, & Ning, 2007; Kaplan, McElroy, Ravenscroft, & Shrader, 2007).

نمونه ترجمه کامپیوتری مقدمه 

این مقاله درباره تصمیم مدیران برای شرکت در مدیریت درآمد و افزایش درآمد حساس به نرخ تخفیف است. انتظار می رود مدیران ریاضی از استراتژی هایی استفاده کنند که سودشان را به حداکثر برسانند، حتی در هزینه سهامداران دیگر (Jensen & Meckling، 1976). گزارشگری مالی یک راه برای خدمت به منافع شخصی است، به ویژه هنگامی که عدم تقارن اطلاعات بین کاربران و ارائه دهندگان گزارش ها وجود دارد. مدیران می توانند اقدامات حسابداری یا اقتصادی واقعی را برای مدیریت عملکرد کوتاه مدت انجام دهند و در نتیجه منافع خود را حفظ کنند، به عنوان مثال با تحقق جبران خسارت عملکرد بر مبنای سود (Gaver، Gaver، & Austin، 1995؛ Healy، 1985؛ Holthausen، Larcker & Sloan، 1995؛ Watts & Zimmerman، 1986) برای برآوردن انتظارات بازار سرمایه (Eames، 1998) یا قبل از IPO (Teoh، Welch، & Wong، 1998). شواهد تجربی قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد که منافع مدیریتی بر افق تصمیم خود تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، مدیران اجرایی، با مشارکت در فعالیت های کوتاه مدت فعال سازی عملکرد، به جای ایجاد ارزش های بلند مدت که به سهامداران سود می رسند، به انگیزه های شخصی مبتنی بر درآمد پاسخ دهند (Bergstresser & Philippon، 2006؛ Dechow & Sloan، 1991). به همین ترتیب، انتظار می رود مدیر اجرایی کوتاه تر با هزینه های آژانس بالاتر، کیفیت درآمد پایین تر و احتمال بیشتر تجارت مبتنی بر اطلاعات همراه شود، ارائه شواهدی مبنی بر اینکه افق های تصمیم کوتاه تر باعث ایجاد انگیزه مدیران برای سرمایه گذاری در پروژه ها با بازپرداخت سریعتر (Antia، Pantzalis، & Park، 2010؛ گپالان، میلبورن، آهنگ و تاکور، 2014). هدف از این مقاله این است که آیا آیا نرخ های تخفیف بر تصمیم های مدیران عقلانی برای مدیریت درآمد برای یک افق تصمیم گیری تاثیر می گذارند. مدیران می توانند درآمد فعلی را افزایش دهند و از تصمیمات واقعی کسب و کار خود اطمینان حاصل کنند. استفاده از درآمد افزایش درآمد مبتنی بر تعهدات مبتنی بر مدیریت درآمد یا مدیریت درآمد واقعی برای افزایش درآمد، یک استراتژی کوتاه مدت است، زیرا دو عامل: 1) تغییر تعهدات اختیاری و پیامدهای واقعی تصمیمات عملیاتی؛ 2) خطر ریسک مدیران . اولا، با استفاده از حسابداری حسابرسی مربوط به تعهدات افزایش درآمد در دوره فعلی، توانایی مدیریت تعهدات را در یک جهت در دوره های آینده محدود می کند (بابر، سوک هیون و یینگ، 2011؛ ​​بارتون و سیمکو، 2002؛ DeFond & Park؛ 2001) به این معناست که جبران هزینه ها باید در برخی موارد معکوس شود (Rangan، 1998)، مگر اینکه مدیران مدیریت حتی درآمد تهاجمی بیشتری را اداره کنند. به طور مشابه، افزایش درآمد با اقدامات تجاری واقعی نیز یک استراتژی کوتاه مدت است (کوهن و زاروین، 2010). مدیریت سود توسط اقدامات واقعی کسب و کار، برای مثال با استفاده از کانال، جریانهای نقدی جاری را افزایش داده و جریانهای نقدی آینده را به پیش می برند. دوم، هر دو راهبرد مدیریت درآمد احتمالا به تحلیلگران، حسابرسان و مطبوعات هشدار می دهند. این باعث افزایش خطر رفع فقر و رشوه دادن به بازار کار می شود و تهدیدی برای منافع خالص آینده مدیران است (Brickley، Linck & Coles، 1999؛ Davidson، Xie، Xu & Ning؛ 2007؛ Kaplan، McElroy، Ravenscroft، & Shrader، 2007)

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

سال انتشار 2018
ناشر الزویر
مجله  مجله ادبیات حسابداری – Journal of Accounting Literature
کلمات کلیدی  مدیریت سود، جریمه نقدی، دستکاری عملیات واقعی، نرخ تخفیف
کلمات کلیدی انگلیسی
Earnings management, Accruals, Real activities manipulation, Discount rates
صفحات مقاله انگلیسی 14
مناسب برای رشته مدیریت – اقتصاد – حسابداری
مناسب برای گرایش مدیریت مالی – اقتصاد مالی – حسابداری مالی
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید