مقاله انگلیسی تحلیل عوامل محیطی نگرش رفتار طرفدار زیست محیطی مصرف کنندگان (2016 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله  بررسی رفتارهای طرفدار زیست محیطی مصرف کنندگان: تجزیه و تحلیل عوامل محیطی، نگرش و رفتارها
عنوان انگلیسی مقاله  Exploring pro-environmental behaviors of consumers: An analysis of contextual factors, attitude, and  behaviors
نمونه ترجمه کامپیوتری 1. مقدمه

رفتار حرفه ای محیطی (PEB) اشاره به “رفتارهایی است که به محیط زیست آسیب برساند یا حتی به محیط زیست آسیب برساند” (Steg & Vlek، 2009، p.309). تحقیقات گذشته نشان داد که عوامل زمینه ای ممکن است مانع PEB (Stern، 1999، 2000) شود. به طور خاص، فقدان زمان، هزینه و تلاش واقعی که مصرفکننده قادر به انجام آن است، ممکن است مانع مهمی برای انتخاب محصوالت محیطی باشد (Grimmer، Kilburn، & Miles، 2015؛ Young، Hwang، McDonald & Oates، 2010 ) علاوه بر این، استگ و ولک (2009) معتقدند که ارتباط بین عوامل زمینه ای و PEB ممکن است به عوامل فاکتورهای درونی مانند نگرش، ارزش ها یا باورها متوسل شود.

فاکتورهای ychic مانند نگرش، ارزش ها یا باورها. این مطالعه به مطالعات در مورد تحقیقات در مورد تأثیر عوامل زمینه ای در PEB پاسخ می دهد (به عنوان مثال Steg & Vlek، 2009؛ Steg، Bolderdijk، Keizer، Perlaviciute، 2014؛ Grimmer et al.، 2015). به طور خاص، ما با دو هدف تعیین می کنیم: هدف اول ما بررسی عوامل مؤثر بر نگرش نسبت به PEB و تعیین پیش آگهی ها و تاثیرات نگرش در PEB است. هدف دوم ما بررسی تاثیر مستقیم عوامل زمینه ای بر PEB و همچنین اثرات غیر مستقیم آن از طریق متغیرهای نگرش است. ما حمایت تجربی از پیشنهاد یک مکانیزم میانجیگری بین عوامل زمینه ای و PEB ارائه می کنیم که می تواند شکاف رفتاری-رفتاری و یا شکاف عمل-ارزش-عمل را بیشتر توضیح دهد.

شکاف نگرش-رفتاری یا ارزش-عمل شکاف را بیشتر توضیح دهید. این مطالعه به سه بخش از ادبیات مربوط به PEB کمک می کند. اول، با در نظر گرفتن زمینه ای که در آن نگرش ها و رفتارهای محیطی طرفدار محیط زیست شکل می گیرد، ما یک مرجع جامع از فرآیند را فراهم می کنیم که از زمینه به رفتار منجر می شود. برای اولین بار، عوامل زمینه را به عنوان ادراکات ذهنی ساخته شده توسط مصرف کنندگان در مورد جنبه های وضعیت خود بررسی می کنیم، به ویژه اینکه میزان خود را به عنوان زمان، پول و قدرت (کنترل) بیشتر یا کمتر درک می کنیم. دوم، در مقایسه با تحقیق گذشته که عموما یک نوع رفتاری (به عنوان مثال، بازیافت) را در نظر گرفته است، این تحقیق PEB را به عنوان یک ساختار ناهمگن چند بعدی، شامل رفتارهای عمومی و خصوصی حوزه، به رسمیت می شناسد. حوزه خصوصی PEB به “خرید، استفاده و دفع محصولات شخصی و خانگی که اثرات زیست محیطی دارند” اشاره دارد (Stern، 2000، ص 409-410) از قبیل استفاده از وسایل نقلیه عمومی، حمل و نقل عمومی یا بازیافت. برعکس، حوزه عمومی PEB به عنوان رفتارهایی است که به طور مستقیم از طریق اقدامات متعهد محیطی (به عنوان مثال حضور فعال در سازمان های زیست محیطی و تظاهرات) و یا به طور غیر مستقیم با تأثیرگذاری بر سیاست های عمومی (به عنوان مثال، تقاضای پرونده های مربوط به مسائل محیطی) به طور مستقیم بر محیط زیست تعریف می شود (Stern، 2000، p.409) . سوم، ما از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده می کنیم که امکان تجزیه و تحلیل همزمان همه متغیرها در مدل و اندازه گیری اثرات مستقیم و غیر مستقیم را فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، این اولین مطالعه است که PEB خصوصی و عمومی را در نظر می گیرد و همچنین زمینه درک شده براساس جنبه های وضعیت شخصی مصرف کننده برای تعریف رابطه بین PEB، زمینه و نگرش با استفاده از SEM و رگرسیون- تجزیه و تحلیل میانجیگری بر اساس.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

1.Introduction

Pro-environmental behavior (PEB) refers to “behavior that harms the environment as little as possible, or even benefits the environment” (Steg & Vlek, 2009, p.309). Past research noted that contextual factors might impede PEB (Stern, 1999, 2000). Specifically, the lack of time, cost, and actual effort that the consumer is capable of performing, may be crucial hindrances to pro-environmental consumption choices (Grimmer, Kilburn, & Miles, 2015; Young, Hwang, McDonald, & Oates, 2010). Furthermore, Steg and Vlek (2009) postulated that the relationship between contextual factors and PEB might be mediated by intrapsychic factors such as attitudes, values, or beliefs.

ychic factors such as attitudes, values, or beliefs. This study answers calls in the literature for research on the impact of contextual factors on PEB (e.g., Steg & Vlek, 2009; Steg, Bolderdijk, Keizer, & Perlaviciute, 2014; Grimmer et al., 2015). Specifically, we set out with two goals: our first goal is to investigate the factors that underlie attitude toward PEB and determine the antecedents and impacts of attitude on PEB. Our second goal is to examine the direct effect of contextual factors on PEB, as well as their indirect effects through attitude variables. We provide empirical support to the proposition of a mediational mechanism between contextual factors and PEB, which could further explain the attitude-behavior gap or values-action gap.

uld further explain the attitude-behavior gap or values-action gap. This study contributes to the literature on PEB in three ways. First, by including the context within which pro-environmental attitudes and behaviors are formed, we provide a comprehensive delineation of the process that leads from context to behavior. For the first time, we examine context factors as subjective perceptions made by consumers about aspects of their own situation, specifically the extent to which they perceive themselves as having more or less time, money, and power (control). Second, in contrast to past research, which has generally considered one type of behavior (e.g., recycling), this research recognizes PEB as a heterogeneous, multi-dimensional construct including both public and private sphere behaviors. Private sphere PEB refers to “the purchase, use, and disposal of personal and household products that have environmental impact” (Stern, 2000, p. 409–۴۱۰) such as using automobiles, public transportation, or recycling. Conversely, public sphere PEB is defined as behavior that affects the environment directly through committed environmental activism (e.g. active involvement in environmental organizations and demonstrations) or indirectly by influencing public policies (e.g. petitioning on environmental issues) (Stern, 2000, p.409). Third, we employ structural equation modeling (SEM) which permits simultaneous analysis of all the variables in the model and measurement of direct and indirect effects. To the best of our knowledge, this is the first study that considers both private and public PEB, as well as perceived context based on aspects of consumer’s own situation to delineate the relationship between PEB, context, and attitude, using both SEM and regression-based mediation analysis.

سال انتشار 2016
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  مجله تحقیقات بازاریابی – Journal of Business Research
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  رفتار طرفدار محیط زیست، نگرش حرفه ای محیطی، رفتار مصرف کننده، عوامل زمینه، تجزیه و تحلیل میانجیگری، مدل  سازی معادلات ساختاری
صفحات مقاله انگلیسی 8
مناسب برای رشته  مدیریت
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید