مقاله آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول : تجزیه وتحلیل دوره های بین المللی و برنامه ها (2016 الزویر)

عنوان فارسی مقاله آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول : تجزیه وتحلیل دوره های بین المللی و برنامه ها
عنوان انگلیسی مقاله E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs
فهرست مطالب چکیده

1- مقدمه

2-تعریف محدودیت ها

3- از کسب و کار الکترونیکی تا بازاریابی الکترونیکی

4- روش شناسی و بینش ها

5-مفاهیم، محدودیت ها و تحقیقات آتی

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

E-marketing is an expanding and dynamic field that needs a skilled workforce. Educational institutes across the world have responded to this demand by introducing E-marketing courses and, recently, programs. This study aims at greater shared agreement about what E-marketing encompasses through exploring around 120 business schools worldwide. In addition, a thorough analysis of the main books used in basic E-marketing or digital marketing courses was conducted to identify the main topics covered in these courses. The study concludes that E-marketing education is going through a transitional period at different levels. Implications regarding the topics and teaching of E-marketing are discussed.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

بازاریابی الکترونیکی، حوزه ای پویا و وسیع است که نیازمند نیروی کار توانمند و بامهارت می باشد.موسسات آموزشی در تمام دنیا با معرفی دوره های بازاریابی الکترونیکی و اخیرا با برنامه هایی به این نیاز پاسخ داده اند. هدف این پژوهش که از طریق بررسی در بین 120 دانشکده کسب و کار در سرتاسرجهان به دست آمده ، در باره این است که در توافق مشترک عالی، بازاریابی الکترونیکی شامل چه چیزی می شود . علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های مو شکافانه و دقیقی بر روی کتاب های اصلی استفاده شده در بازاریابی الکترونیکی مقدماتی و دوره های بازاریابی دیجیتال انجام شد تا موضوعات اصلی پوشش داده شده در این دوره ها ، مشخص شوند. نتیجه حاصل از این تحقیق نشان داد که آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال عبور از یک دوره گذار در سطوح مختلف است. مفاهیم مربوط به این موضوع و آموزش بازاریابی الکترونیکی در ادامه عنوان خواهد شد.

سال انتشار 2016
ناشر الزویر
مجله  مجله بین المللی آموزش مدیریت – The International Journal of Management Education
کلمات کلیدی   آموزش بازاریابی الکترونیکی، معضل الکترونیکی، اینترنت، برنامه ها
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 7
تعداد صفحات ترجمه مقاله 18
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت بازرگانی، بازاریابی و تجارت الکترونیک
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید