مقاله تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت ها (2019 امرالد)

 

 

عنوان فارسی مقاله شروع یک بازی جدید: تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی
عنوان انگلیسی مقاله “It’s a new game out there”: e-commerce in internationalising retail SMEs
فهرست مطالب چکیده

مقدمه

چارچوب مفهومی

دیجیتالی سازی و بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط (SME)

تجارت الکترونیک خرده فروشی: فرصت ها و چالش های بین المللی سازی شرکت های خرده فروشی

عوامل مشخصه رقابت

عوامل مشخصه نهادی

روش

طراحی تحقیق و انتخاب مورد

تحلیل و جمع آوری داده ها

مطالعه موردی

طرح DD

عوامل بازدارنده و موثر برای تجارت الکترونیک طرح DD

بحث

رقابت مقابله ای

مقابله با دسترسی به منبع

موسسات مقابله ای

اهمیت یادگیری بازار

پیامدهای مدیریتی

محدودیت ها و پیشنهادات برای تحقیقات بیشتر

منابع

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to explore how market factors (pertaining to institutions, competition and resources) shape the international strategies of an online retailer. Design/methodology/approach – A single qualitative case study research design is employed to conduct in-depth analyses of a Swedish internationalising small- and medium-sized enterprise (SME) in the retail business.

Findings – The findings show that online retailers can use partnerships to tackle industry dynamics and break into foreign markets. This type of “piggy-back internationalisation” can be an effective strategy of handling foreign market dynamics in the entry phase: that is to say, the short term. Reliance upon relationships, however, may paradoxically inhibit retailers’ abilities to stay competitive in the post-entry phase (i.e. the long term) since they become cut-off from the first-hand market learning.

Research limitations/implications – The authors provide propositions based upon the findings to support further research in the international marketing and international retailing literature.

Practical implications – The findings enhance the understanding of how electronic commerce affects SME internationalisation. They also generate new insights into the use of possible international expansion strategies for managers in retail SMEs.

Originality/value – This study introduces a new theoretical perspective to build upon international retail research and contributes to the international retail literature with relevant insights into both advantages and disadvantages of using partnerships to overcome challenges related to international online retailing.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

هدف- هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه عوامل بازار (مربوط به موسسات، رقابت و منابع) استراتژی های بین المللی یک خرده فروشی آنلاین را شکل می دهند.

طراحی/روش شناسی/ رویکرد- یک طرح تحقیقاتی واحد مطالعه موردی کیفی، برای انجام تحلیل عمیق بین المللی سازی یک سازمان سوئدی با اندازه کوچک و متوسط (SME) در کسب و کار خرده فروشی استفاده می شود.

یافته ها- این یافته ها نشان می دهند که خرده فروشی های آنلاین می توانند از شرکایی برای بر عهده گرفتن پویایی های صنعت و ورود به بازارهای خارجی بهره بگیرند. این نوع ” بین المللی سازی وابسته (piggy-back)” می تواند یک استراتژی موثر برای کنترل پویایی های بازار خارجی در مرحله ورود باشد: یعنی کوتاه مدت. با این حال، اعتماد به روابط، ممکن است به صورت متناقض مانع از توانایی خرده فروشان برای ماندن در رقابت مرحله ورودی (یعنی، بلند مدت) شود زیرا آنها از یادگیری مستقیم از بازار جدا می شوند.

محدودیت ها/ پیامدهای تحقیق- نویسندگان فرضیه هایی را بر اساس یافته ها ارائه می کنند تا از تحقیقات بیشتر در بازاریابی بین المللی و ادبیات خرده فروشی بین المللی پشتیبانی کنند.

پیامدهای عملی- این یافته ها درک این موضوع را افزایش می دهند که چگونه تجارت الکترونیک بر بین الملی سازی سازمانها با اندازه کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. همچنین این یافته ها بینش جدیدی را درباره استفاده از استراتژی های ممکن توسعه بین المللی، برای مدیران سازمان های کوچک و متوسط خرده فروشی ایجاد می کنند.

ارزش/اصالت- این مطالعه، دیدگاه نظری جدیدی را برای ایجاد تحقیقات مبتنی بر خرده فروشی بین المللی معرفی می کند و به ادبیات خرده فروشی بین المللی با بینش های مرتبط با فواید و مضرات استفاده از شرکا برای غلبه بر چالش های مرتبط با خرده فروشی بین المللی آنلاین کمک می کند.

توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.)

سال انتشار 2019
ناشر امرالد
مجله  مرور بازاریابی بین المللی – International Marketing Review
کلمات کلیدی انگلیسی E-commerce – Small- and medium-sized enterprises – International retailing – Online sales
کلمات کلیدی  تجارت الکترونیک، سازمانهای کوچک و متوسط، خرده فروشی بین المللی، فروش آنلاین
 صفحات مقاله انگلیسی 18
صفحات ترجمه مقاله 28
مناسب برای رشته مدیریت ، مهندسی فناوری اطلاعات
مناسب برای گرایش بازاریابی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک و بازاریابی بین المللی
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید