مقاله انگلیسی استفاده از مدیریت پروژه در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی (2018 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله تعیین کننده استفاده از مدیریت پروژه در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی 
عنوان انگلیسی مقاله Determinants of Using Project Management in the Implementation of Information Systems
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب چکیده
1 مقدمه
2 شرح روش و نمونه تحقیق
3 تجزیه و تحلیل و بحث در مورد یافته ها
4 نتیجه گیری
منابع
فهرست مطالب Abstract
۱ Introduction
۲ Description of the methodology and research sample
۳ Analysis and discussion of findings
۴ Conclusions
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

هدف اصلی این مقاله شناسایی عوامل موثر بر مدیریت پروژه IT می باشد. اشاره شده است که در اجرای اجرای پروژه های فناوری اطلاعات، در رویکرد اجرای مدیریت فناوری اطلاعات، اختلاف زیادی وجود دارد. آنها ناشی از این واقعیت است که متخصصان و مشاوران عادت به استفاده از روش های قبلا استفاده شده، ناکارآیی ساده، راحتی و یا عدم درک ماهیت نیاز به مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات دارند. در میان گروه منتخب متخصصین این حوزه و مشاوران زمینه در اوایل سال 2016 و 2017، روش CAWI برای مطالعه نظرات در مورد استفاده از تکنیک های مدیریت پروژه و فرآیندهای اجرایی پروژه های فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار گرفت. سپس، بر اساس نتایج به دست آمده، تجزیه و تحلیل ها انجام شد و نتایج و توصیه های مربوطه حاصل از مطالعه ارائه شد. نتیجه گیری فرموله شده ممکن است نقطه شروع ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت موثر برای مدیریت پروژه باشد.

1. مقدمه

در رویکرد کلاسیک، مدیریت پروژه به عنوان یک پروژه منحصر به فرد، فردی برای ایجاد یک محصول یا خدمات خاص و کیفی مشخص و با استفاده از منابع انسانی، فیزیکی و سرمایه اختصاص یافته، محدود در زمان با تاریخ شروع و تکمیل تعریف شده است که توسط مراحل خاص پیاده سازی متمایز شده در یک روش معین پیوند دارند [11]. در حال حاضر، جبرگرایی، طبیعت روشن و پایدار در تعیین ویژگی ها و نتایج پروژه ها در جهت احتمال، عدم قطعیت یا پویایی حرکت می کند. از لحاظ تئوری – گسترش بین دو نوع فعالیت اصلی در سازمان های امروز متمایز است: پروژه ها و فرایندها باید افزایش یابد. پروژه ها به عنوان منحصر به فرد و یکپارچه شرکت می کنند که نیاز به آماده سازی مناسب دارند – در حالی که فرآیندهای تکراری هستند و می توانند فعالیت های خودکار یا معمولی شوند [3]، [1]. تفاوت اصلی این است که فرایندها به طور مداوم انجام می شوند و از لحاظ ذاتی تکراری هستند، در حالیکه پروژه ها زمانی که نیازمندی های جدید بوجود می آیند انجام می شود و هر کدام متفاوت است. اما به طور کلی، به یک معنا، پروژه ها فرآیندهای زیر هستند: اینها همه فرآیندهای هستند که ممکن است به عنوان غیر معمول، نوآورانه، عملی، غلط با خطر بالا و ویژگی منحصر به فرد مشخص شوند. این به خاطر شباهت های خاص است – هر دو نوع فعالیت ها توسط تیم های انتخاب شده انسانی انجام می شود که با منابع خاصی که در زمان محدود هستند، بر اساس برنامه ریزی، مدیریت، نظارت و کنترل اقدامات خاص انجام می شود. این به نوبه خود منجر به این واقعیت می شود که تغییرات در مدیریت فرآیند به طور مستقیم بر مدیریت پروژه تاثیر می گذارد. هدف از اجرای پروژه بهبود فرآیندهای موجود، ایجاد فرآیندهای کاملا جدید و راه حل مشکلات خاص مربوط به ضرورت تغییرات فرایندها است. در هر سازمان، فعالیت های رویه ای و پروژه ای وجود دارد. بر خلاف تعریف کلاسیک، پروژه ها از طبیعت مستمر و دائمی برخوردارند. پایان یک پروژه بدین معناست که یک پروژه جدید شروع می شود. آنها گاهی اوقات یک چرخه بی پایان پروژه ها را تشکیل می دهند که حتی نمی توانند به عنوان پروژه های زیر اشاره شوند؛ چرا که هرگز نمی داند – به دلیل سطح بالایی از عدم اطمینان و ریسک بالا، جهت که نیازهای کاربران نهایی توسعه می یابد [ 9]

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

The main purpose of this article is to identify the factors which influence the IT project management. It has been noted that in the practice of the implementation of IT projects there are large discrepancies in the approach to the implementation of IT project management. They result from the fact that experts and consultants were accustomed to applying previously used methods, their simple incompetence, convenience or lack of understanding of the essence of the need to manage IT projects. Among the selected group of specialists in this field and field consultants at the turn of 2016 and 2017, the CAWI method was used to study opinions on the use of project management techniques and processes in the implementation of IT projects. Then, based on the obtained results, the analyses were conducted, and relevant conclusions and recommendations resulting from the study were presented. The formulated conclusions may be the starting point for creating an effective quality management system for project management.

1.Introduction

In the classic approach, project management is understood as a unique, individual project undertaken to create a quantitatively and qualitatively defined specific product or service, using the allocated human, physical and capital resources, limited in time with the defined start and completion date, which are linked by particular stages of implementation distinguished within a given method [11]. Currently, determinism, clear-cut nature and stability in determining the characteristics and results of the projects move in the direction of probability, uncertainty or dynamism. Theoretically – the spread between the two basic types of activities distinguished in today’s organisation: projects and processes should increase. Projects are defined as unique, one-off undertakings that require proper preparation – while processes are repetitive and can become automated or routine activities [3], [1]. The main difference is that the processes are performed consistently and are inherently repetitive, while projects are carried out when new needs arise, and each one is different. But in general, in a sense, projects are subsets of processes – these are all the processes which may be defined as non-routine, innovative, pragmatic, burdened with high risk and characterised by uniqueness. This is due to specific similarities – both kinds of activity are carried out by selected human teams, determined with specific resources which are limited in time, on the basis of planning, managing, supervising and controlling particular actions [2]. This, in turn, results in the fact that changes in process management directly influence project management. The objective of project implementation is to improve the existing processes, creating entirely new processes and solutions of specific problems related to the necessity of the changes of processes. In each organisation, there are both procedural and project activities. Contrary to its classic definition, projects are of continuous and perpetual nature. The end of one project means that a new project is to begin. They sometimes constitute a never-ending cycle of projects, which cannot even be referred to as sub-projects, because one never knows – due to the high level of uncertainty and high risk, the direction in which the requirements of final users would develop [9].

سال انتشار 2018
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  مجله علوم کامپیوتر پروسیدیا – Procedia Computer Science
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  مدیریت پروژه؛ مدیریت فرآیند؛ شرکت های فناوری اطلاعات
کلمات کلیدی انگلیسی
Project management; process management; IT enterprises
صفحات مقاله انگلیسی 13
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت پروژه، مدیریت فناوری اطلاعات
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید