مقاله عوامل موثر بر شدت صادرات در بازارهای در حال ظهور: دیدگاه رده بالاتر (2014 الزویر)

عنوان فارسی مقاله عوامل موثر بر شدت صادرات در بازارهای در حال ظهور: دیدگاه رده بالاتر
عنوان انگلیسی مقاله Determinants of export intensity in emerging markets: An upper echelon perspective
فهرست مطالب چکیده

1. مقدمه

2. تئوری و بررسی ادبی

2.1. نظریه رده بالاتر

2.2. بازارهای در حال ظاهر شدن و بین المللی کردن

2.3. نظریه رده بالاتر و نتایج سازمانی

2.4. نظریه رده بالاتر و شرکتها با بازارهای در حال ظهور بین المللی

3. فرضیه ها

3.1. سطح آموزشی

3.2. ناهمگنی کاربردی

3.3. در معرض بین المللی شدن تیم مدیریت ارشد قرار گرفتن

3.4. سن

3.5 تصدی سازمانی

4 داده ها و روش شناسی

5 جمع آوری داده ها

5.1. تحلیل و بررسی

6. نتایج

7-نتیجه گیری، مشارکت و بحث و گفتگو

8. ارتباط مدیریتی

8.1. محدودیت ها و تحقیقات آینده

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

Using India as an example, this article extends the application of upper echelon theory to emerging markets to consider the effects on firms’ export intensity. Five characteristics of top management teams that influence a firm’s export intensity were analyzed—educational level, functional heterogeneity, international exposure, age, and length of tenure with their current firm. The time period studied was 2007–2012, with a focus on these industries: rapidly changing consumer goods, automobiles, pharmaceuticals, and textiles. Most of the study’s hypotheses were supported, and some of the results obtained differ from those found previously for developed markets.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

از هند به عنوان مثال استفاده می کنیم، این مقاله استفاده از تئوری رده ی بالا را برای بازارهای در حال ظهور وسعت می بخشد تا اثرات آن را بر شدت صادرات بنگاه ها ارائه دهد. پنج ویژگی تیم مدیریت ارشد که بر شدت صادرات شرکت اثرگذار است، تجزیه و تحلیل شد. سطح آموزشی، عدم تجانس کاربردی، قرار گرفتن در امور بین المللی، سن و مدت تصرف شرکت فعلی. با تمرکز بر این صنایع – کالاهای مصرفی در حال تغییر، خودروها، دارو و منسوجات- مدت زمان مطالعه از 2007 تا 2012 بوده است: بسیاری از فرضیه های این پژوهش مورد حمایت قرار گرفته است و برخی از نتایج به دست آمده از نتایجی که قبلا برخی در بازارهای در حال توسعه یافته اند، متفاوت است.

سال انتشار 2014
ناشر الزویر
مجله  مجله کسب و کار جهانی – Journal of World Business
کلمات کلیدی  شدت صادرات، ویژگی های تیم مدیریت، بازارهای در حال ظهور، رده بالا
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 9
تعداد صفحات ترجمه مقاله 24
مناسب برای رشته مدیریت و علوم اقتصادی
مناسب برای گرایش مدیریت بازاریابی و صادرات، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، اقتصاد مالی و اقتصاد پولی
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید