مقاله انگلیسی عنوان فارسی مقاله بررسی علاقه مصرف کنندگان به سایت شرکت (2019 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله نکات برگرفته از بررسی میزان علاقه مصرف کنندگان (مشتریان) به سایت شرکت: مطالعه تجربی موسسات مالی در انگلستان و روسیه
عنوان انگلیسی مقاله Cues adopted by consumers in examining corporate website favorability: An empirical study of financial institutions in the UK and Russia
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
چکیده
کلید واژه ها
1. معرفی
2. زمینه تحقیق
3. پیشگویی از قابلیت وب سایت شرکت های بزرگ
4. پیامدهای مطلوب وب سایت شرکتی
5. مواد و روش شناسی
6. نتایج و تجزیه و تحلیل
7. بحث
8. نتیجه گیری
9. محدودیت ها و مسیرهای تحقیقاتی آینده
منابع
فهرست مطالب Outline
Abstract
Keywords
1. Introduction
2. Research background
3. Antecedents of corporate website favorability
4. Consequences of corporate website favorability
5. Materials and methodology
6. Results and analysis
7. Discussion
8. Conclusion
9. Limitations and future research directions
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

هدف این مقاله کشف، سازگاری و ترسیم ویژگیهای وب سایت شرکتی (CWF)، پیشینها و پیامدهای آن در زمینه مالی در انگلستان و روسیه است. برای دستیابی به اهداف این تحقیق، پژوهش با استفاده از یک نظرسنجی، با استفاده از بینش از مصاحبه عمیق و بحث های گروهی متمرکز، طرح تحقیقاتی متفاوتی را به کار گرفت. آنالیز فاکتور اکتشافی (EFA)، تجزیه و تحلیل عامل تایید کننده (CFA) و مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) برای به دست آوردن بینش در مورد تاثیرات و روابط مختلف مورد استفاده قرار گرفت. مقاله پیشرفته و تجربی چارچوب CWF پیشین و پیامدهای را تایید می کند. این مقاله راهنمایی های ضروری برای مدیران و طراحان متقابل را در رابطه با عملکرد یکپارچه و جامع در ایجاد وب سایت های شرکت های مجاز به عنوان بخشی از مدیریت هویت شرکت معرفی می کند. این مقاله به درک CWF می افزاید و با استفاده از ادبیات موجود، پیشینه های CWF را مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، عوارض احتمالی CWF را ارائه می دهد و چارچوبی برای آزمایش آینده فراهم می کند.

1. مقدمه

محیط جهانی امروز تبدیل شدن به عمدتا آنلاین و بصری گرا (Foroudi، Melewar، & Gupta، 2014؛ Foroudi، 2019). شرکت های بزرگ جهانی، با استفاده از وب سایت های شرکت های خود، هویت سازمانی خود را در کشورهای مختلف به اشتراک می گذارند (عبدالله، نوردین و عبدالعزیز، 2013؛ بوت و ماتیک، 2011؛ ​​هالی بورون و زیگفلد، 2009؛ Topalian، 2003). با توجه به Opoku، Abratt و Pitt (2006)، وب سایت شرکتی یک عنصر مهم هویت سازمانی است و باید به خوبی مدیریت شود. برای شرکت ها “در حال حاضر، وب سایت ها در مورد آنچه که ما به عنوان یک شرکت انجام می دهیم، چقدر در تلاشیم که جهان را تغییر دهیم” (نگوین و همکاران، 2016، ص 15). بنابراین، وب سایت شرکتی یک وسیله اصلی برای هویت بصری شرکت است و نقش مهمی را در سازمان دارد که خود را به ذینفعان داخلی و خارجی نشان می دهد. (چن و ولز، 1999، Melewar & Karaosmanoglu 2006؛ Van den Bosch، Elving، & de Jong، 2006) ساختن یک وب سایت تجاری مطلوب یکی از عوامل اصلی هویت سازمانی شرکت است که با نام، نماد و یا لوگو، تایپوگرافی، رنگ یا شعار است؛ این روش می تواند هویت سازمانی را به شکل بصری فاش کند (Ageev، Melewar، Foroudi، Dennis، & Jin، 2018؛ Foroudi، Dinnie، Kitchen، Melewar & Foroudi، 2017؛ Van den Bosch et al.، 2006). با توجه به نویسندگان (Foroudi و همکاران، 2014، Foroudi و همکاران، 2017؛ هندرسون و کوت، 1998)، ایجاد هویت سازمانی شرکت (به عنوان مثال، وب سایت) یک کار پر هزینه و سخت است. به همین دلیل مدیران در ایجاد یک وب سایت شرکتی مطلوب مراقبت زیادی می کنند که یک احساس مثبت از شرکت ایجاد می کند. هنگام طراحی یک وبسایت، شرکت ها نگرانی های زیادی در مورد طراحی (Lin، 2013) دارند و باید یاد بگیرند که چگونه یک وبسایت مفید برای برآوردن انتظارات مشتریان (Scheffelmaier & Vinsonhaler، 2003).

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

The purpose of this paper is to explore, reconcile and depict corporate website favorability (CWF), its antecedents and consequences in the financial setting in the UK and Russia context. To achieve the goals of this study, the research adopted a mixed method research design by using a survey, which is supported by insights from in-depth interviews and focus group discussions. Exploratory factor analysis (EFA), confirmatory factor analysis (CFA) and Structural equation modeling (SEM) were applied to gain insight into the various influences and relationships. The paper develops and empirically validates the framework of CWF antecedents and consequences. The paper indicates essential guidance for cross-functional managers and designers regarding the integrated and holistic practice of building favorable corporate websites as part of the corporate identity management. The paper adds to the understanding of CWF and discusses the antecedents of CWF by drawing upon the existing literature. Furthermore, it offers possible consequences of CWF and provides a framework for future testing.

1.Introduction

Today’s global environment is becoming predominantly online and visual oriented (Foroudi, Melewar, & Gupta, 2014; Foroudi, 2019). The major global companies communicate and shape their corporate identity across countries via their corporate websites (Abdullah, Nordin, & Abdul Aziz, 2013; Booth & Matic, 2011; Halliburton & Ziegfeld, 2009; Topalian, 2003). According to Opoku, Abratt, and Pitt (2006), the corporate website is a critical element of the corporate identity, and it must be managed well. For companies “nowadays, the websites tell much about what we do as a company, how we strive to change the world” (Nguyen et al., 2016, p. 15). Therefore, the corporate website is a primary vehicle for corporate visual identity and plays an essential role in the way that an organization portrays itself to internal and external stakeholders (Chen & Wells, 1999; Melewar & Karaosmanoglu, 2006; Van den Bosch, Elving, & de Jong, 2006). Building a favorable corporate website is one of the main facets of corporate visual identity, in line with the name, a symbol and/or logo, typography, color, or slogan; it is a way to reveal corporate identity in a visual manner (Ageeva, Melewar, Foroudi, Dennis, & Jin, 2018; Foroudi, Dinnie, Kitchen, Melewar, & Foroudi, 2017; Van den Bosch et al., 2006). According to the authors (Foroudi et al., 2014, Foroudi et al., 2017; Henderson & Cote, 1998), the creation of the corporate visual identity (e.g., website) is a costly and demanding task. Therefore managers take great care in developing a favorable corporate website that will create a positive impression of the company. When planning a website, corporations have many design concerns (Lin, 2013), and they should learn how to make a useful website to satisfy the expectations of customers (Scheffelmaier & Vinsonhaler, 2003).

سال انتشار 2019
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  تحقیقات کسب و کار و بیزینس (Journal of Business Research)
نوع مقاله ISI
ترجمه کامپیوتری کلمات کلیدی  مطلوب بودن وب سایت شرکت (CWF)
تصویر شرکت
شهرت شرکت
کلمات کلیدی انگلیسی
Corporate website favorability (CWF)
Corporate image
Corporate reputation
صفحات مقاله انگلیسی 18
مناسب برای رشته مديريت – مهندسي صنايع – علوم اقتصادی – مهندسی فناوری اطلاعات
مناسب برای گرایش مديريت مالی – مديريت عملکرد – اينترنت و شبکه های گسترده – مديريت کسب و کار – مديريت فناوری اطلاعات – اقتصاد مالی – مدیریت دانش – 
کد مقاله  rbt14
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مديريت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید