مقاله انگلیسی روابط مصرف کننده – برند و وفاداری به برند در تکنولوژی با واسطه (2018 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله روابط مصرف کننده – برند و وفاداری به برند در تکنولوژی با واسطه
عنوان انگلیسی مقاله Consumer-brand relationships and brand loyalty in technology-mediated services
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

انتشار موفقیت آمیز پهنای باند به طرز چشمگیری باعث رشد اقتصاد در دهه ی اخیر شده است. در حال حاضر بازار پنهای باند در فاز پیشرفت قرار دارد همچنین رقابت ها برای پیدا کردن مشتریان نیز بیشتر شده است. در حالی که شرکت ها برای جذب بیشتر مشتری سرمایه گذاری های سنگینی می کنند، اما برای حفظ مشتری از طریق توسعه روابط بلند مدت سود آور با نام تجاری چندان تلاشی نمی کنند. این مطالعه به منظور ارتقاء و آزمایش یک مدل برای بررسی اثر سه بعدی ارتباط نام تجاری ،اعتبار نامی برند، رضایتمندی از نام تجاری(ابعاد شناختی) و تعهد نام تجاری(بعد احساسی و تاثیر گذار) و میزان وفاداری آن برند (اشتیاق برای خرید دوباره، نظرات مثبت وقدرت خرید مالی) در بازار خدمات پنهای باند انجام شده است. نتایج نشان می دهد که جنبه های شناختی روابط نام تجاری گرداننده اصلی میزان تمایل برای خرید و از نوع تاثیر گذار آن می باشد، از سوی دیگر، روابط نام های تجاری تاثیر بسزایی در میزان قیمت دارد، در حالی که اعتماد و وفاداری تاثیر مستقیمی ندارد. مشارکت های مدیریتی و پیشنهادات برای تحقیقات بیشتر در حال بررسی می باشد.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

The successful diffusion of broadband services has substantially contributed to economic growth in the last decade. Broadband markets are now in the maturity phase and therefore, competition for customers is intense. However, while companies invest heavily on customer acquisition, there are few efforts for customer retention through the development of profitable long-term brand relationships. This study aims to develop and test a model to investigate the effect of three brand relationship dimensions, namely brand trust; brand satisfaction (cognitive dimensions), and brand commitment (emotional/affective dimension) on brand loyalty (repurchase intentions; positive recommendations, and price tolerance) in the broadband services market. Results indicate that the cognitive aspects of brand relationships are the major drivers of behavioral intentions followed by the affective one. On the other hand, the affective aspect of brand relationships has a stronger effect on price tolerance, while trust has no direct effect. Managerial implications and suggestions for further research are discussed.

سال انتشار 2018
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  مجله خدمات خرده فروشی و مصرف کننده – Journal of Retailing and Consumer Services
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  عملکرد برند، وفاداری برند، روابط مشتری با نام تجاری، رضایت، اعتماد، تعهد، خدمات اینترنتی پهن باند
صفحات مقاله انگلیسی 8
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش بازاریابی
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید