مقاله تعدد فرهنگی در ارتباطات مردم آسیا (2016 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله تعدد فرهنگی در ارتباطات مردم آسیا: تاثیر فرهنگ بر رسوم روابط عمومی در شهر سنگاپور
عنوان انگلیسی مقاله Asian multiculturalism in communication: Impact of culture in the practice of public relations in Singapore
فهرست مطالب چکیده

1. مقدمه

2. پس زمینه: چرا سنگاپور؟

3. چارچوب ارتباطات فرهنگی

3.1. ساختارهای فرهنگی فردگرایی و گروه گرایی

3.2. چارچوب

4. روش

4.1. روش اولیه اصلی: مصاحبه های دقیق و کامل

4.2. روش اولیه ضمیمه: تمرین درجه بندی

4.3. جمع آوری و تحلیل داده ها

5. یافته ها و بحث

5.1. تأثیر ارزش های فرهنگی بر حرفه روابط عمومی

5.2. تأثیر ابعاد فرهنگی بر ارتباطات درون سازمان ها

5.2.1. خود-افشاگری

5.2.2. عدم قطعیت

5.2.3. قواعد ارتباطات

5.2.4. مذاکره حضوری

5.2.5. نوبت دهی در مذاکرات

5.2.6. استراتژی های متقاعد کننده

5.2.7. مدیریت اختلافات

5.3. مصلحت گرایی در تأثیرات فرهنگی بر رسوم

5.4. فرهنگ مرکب در شهر جهانی

5.5. نیاز به درک مفاهیم اجتماعی محلی

6. نتیجه گیری

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

This study aims to understand the role of cultural values in influencing public relations practice in Singapore. Given that Singapore exhibits a hybrid of cultures, it purposes to comprehend how multiculturalism is operationalized and to uncover if the values that have a greater influence on organizational communication resemble those in individualistic or collectivistic societies. Using Gudykunst’s (1998) seven dimensions that influence individualism-collectivism on communication as a guide, this study interviewed 20 public relations practitioners in Singapore. Our findings showed that although the patterns expressed is slightly more consistent with those found in collectivistic cultures, it does not resemble collectivism in entirety. Multiculturalism in Singapore displays a blend of certain cultural hybridity, which is aligned with it being a multicultural cosmopolitan city that embodies Western modernity while retaining its Asian values. Our findings further reinforced the idea that public relations professionals need to be multicultural themselves to effectively communicate with culturally diverse stakeholders in today’s globalizing era of multiculturalism.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

این مطالعه در نظر دارد به نقش ارزش های فرهنگی در رسوم روابط عمومی در سنگاپور بپردازد. با توجه به این که شهر سنگاپور از فرهنگ های متعدد تشکیل شده است، این مطالعه قصد دارد به نحوه برقراری تعدد فرهنگ در این کشور پی برده و مشخص کند آیا ارزش هایی که بر ارتباطات سازمانی نفوذ بیشتری دارند به ارزش های کدام یک از جوامع فردگرا یا گروه گرا نزدیک هستند. این مطالعه با استفاده از هفت بعد تأثیر فردگرایی-گروه گرایی بر ارتباطات که توسط گودی کانست معرفی شدند، با 20 متخصص روابط عمومی به مصاحبه پرداخت. یافته های ما حاکی از آن بودند که اگرچه الگوهای یافت شده، کمی بیشتر با الگوهای یافت شده در فرهنگ های گروه گرا همخوانی دارند اما به طور کلی به گروه گرایی شباهت ندارد. تعدد فرهنگی در سنگاپور، ترکیبی از دو رگی فرهنگی معینی را نشان می دهد و این با ویژگی آن که شهر جهانی چند فرهنگی و مظهر مدرنیته غرب بوده و در عین حال ارزش های آسیایی خود را حفظ کرده است همخوانی دارد. همچنین یافته های ما تأیید می کنند که متخصصین روابط عمومی باید خودشان چند فرهنگی باشند تا بتوانند در عصر جهانی چند فرهنگی امروزه، با مخاطبین خود که دارای فرهنگ های متفاوتی هستند به شکلی کارآمد ارتباط برقرار کنند.

توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.)

سال انتشار 2016
ناشر الزویر
مجله   بررسی روابط عمومی – Public Relations Review
کلمات کلیدی   تعدد فرهنگی، ارزش های فرهنگی، ارتباطات، روابط عمومی، شهر سنگاپور
 صفحات مقاله انگلیسی 11
صفحات ترجمه مقاله 27
مناسب برای رشته علوم اجتماعی
مناسب برای گرایش جامعه شناسی و پژوهشگری اجتماعی
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته علوم اجتماعی (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید